SP İl Başkanı Altun'dan Kayseri Şeker yönetimine 'soruşturma' çağrısı

Kayseri Şeker Fabrikası'na 'yolsuzluk' iddialarıyla ilgili Ticaret Bakanlığı tarafından müfettişlerin görevlendirilmesinin ardından Saadet Partisi Kayseri İl Başkanı Erdal Altun, Kayseri Şeker Fabrikası yönetimine seslenerek, 'Bugün en büyük ihtiyaç sessizlik değil, şeffaflıktır.' dedi.

Kayseri Şeker Fabrikası’na Ticaret Bakanlığı tarafından “yolsuzluk’ iddialarını araştırmak için biri başmüfettiş olmak üzere iki müfettişin görevlendirilmesi ile ilgili fabrika yönetiminin suskunluğu devam ediyor. Fabrika yönetiminin bu suskunluğu karşısında Saadet Partisi Kayseri İl Bakanı Erdal Altun, sosyal medyadan bir açıklama yaparak, yönetime çağrıda bulundu. 

Bu tablo vicdanları yaralamaz mı?

Çiftçinin borçla, geçim derdiyle boğuştuğunu, fabrikanın birilerinin makamı ve konforu için değil, çiftçinin emeği için var olduğunu belirterek, “Basında ‘Kayseri Şeker’de yolsuzluk soruşturması’ haberlerini görünce insanın yüreği burkuluyor. Çünkü burada konuşulan sıradan bir şirket değil; çiftçinin alın teri, emeği, umudu ve geleceğidir. 2025 yılı için zarar açıklayıp ekonomik şartların ağırlığından söz edeceksiniz, sonra da en lüks makam araçlarında saltanat süreceksiniz! Çiftçi borçla, maliyetle, geçim derdiyle boğuşurken bu tablo vicdanları yaralamaz mı? Bu kul hakkı değil de nedir? Kayseri Şeker; birilerinin makamı, konforu ve itibarı için değil, çiftçinin emeği için vardır. Bugün en büyük ihtiyaç sessizlik değil, şeffaflıktır. Konuyla ilgili kurum yönetimi ve emektar çiftçilerimizi temsil eden yetkililer, çiftçimizi ve kamuoyunu aydınlatacak açıklamayı derhal yapmalıdır. Çünkü bu kurumlar birkaç kişinin değil, milletin emanetidir.” dedi.