Kayseri'de yoğun bakıma alınan eski Belediye Başkanı'ndan iyi haber!
Kayseri'de 7 yıl boyunca Belediye Başkanlığı görevinde bulunan Ömer Sağıroğlu'nun beyin kanaması nedeni ile yoğun bakıma alındığı öğrenilmişti. Ömer Sağıroğlu'nun son durumu belli oldu.
Kayseri’de 1992-1999 yılları arasında Gesi Belediyesi Başkanlığı görevinde bulunan Ömer Sağıroğlu, hastaneye kaldırılmıştı. Beyin kanaması geçirmesinin ardından yoğun bakıma alınan Ömer Sağıroğlu’nun son durumu Gesi Vakfı tarafından yapılan açıklama ile duyuruldu.
Beyin kanaması geçirdi
Gesi Belediyesi eski Başkanı Ömer Sağıroğlu, beyin kanaması geçirmesinin ardından hastaneye kaldırılmıştı. Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde tedavi altına alınan Sağıroğlu’nun yoğun bakımdan sonra şimdilerde servise alındığı öğrenildi.
Gesi Vakfı açıkladı
Gesi Vakfı’nın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda Ömer Sağıroğlu’nun son durumu duyuruldu. Paylaşımda, “Çok şükür Ömer Sağıroğlu başkanımız, yoğun bakım ünitesinden servisteki odasına alındı. Telefonda konuştuk gayet morali iyi ve sağlığı gün geçtikçe iyiye gidiyor. Tez günde sağlıklı bir şekilde taburcu olmasını cenabı Allah’tan diliyoruz. Tekrar geçmiş olsun başkanım” ifadelerine yer verildi.
