Kayseri'de 7 yıl Belediye Başkanlığı yapmıştı! Yoğun bakıma alındı

Kayseri'de 7 yıl Belediye Başkanlığı yapan ismin beyin kanaması geçirdiği öğrenildi. Tedavi altına alınan eski Başkan'ın yoğun bakım süreci devam ediyor.

TAKİP ET >> Google News ile Takip Et

Kayseri’de 1992-1999 yılları arasında Gesi Belediyesi Başkanlığı görevinde bulunan Ömer Sağıroğlu, hastaneye kaldırıldı. Beyin kanaması geçirdiği öğrenilen Sağıroğlu’nun yoğun bakımdaki tedavisi devam ederken, sevenlerinden mesaj yağdı.

Eski Başkan beyin kanaması geçirdi

Gesi Belediyesi eski Başkanı Ömer Sağıroğlu, yoğun bakıma alındı. Beyin kanaması geçirmesinin ardından Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılan Sağıroğlu’nun tedavisi devam ediyor.

Kayseri'de 7 yıl Belediye Başkanlığı yapmıştı! Yoğun bakıma alındı

Geçmiş olsun mesajı yağdı

Ömer Sağıroğlu’nun tedavisi sürerken, sosyal medyadan kendisine geçmiş olsun mesajları yağdı. Ömer Sağıroğlu’nun belediye başkanlığı görevinin ardından Sivil Toplum Kuruluşlarında görev aldığı biliniyor.