Fidanlık AR-GE Merkezi'nde yaz etkinliklerini gerçekleştirildi!

Yahyalı Gençler, ERVA Spor Kulübü öğrencileri ile Yahyalı Belediyesi Fidanlık AR-GE Merkezi etkinlik gerçekleştirdi.

Yahyalı Gençler ERVA Spor Kulübü öğrencileri ile ilçedeki farklı okullardan öğrencilerin katılımıyla Yahyalı Belediyesi Fidanlık AR-GE Merkezi’nde sosyal ve sportif etkinlik programı gerçekleştirildi.

Fidanlık AR-GE Merkezi'nde yaz etkinliklerini gerçekleştirildi!
Programa Yahyalı Kaymakam İbrahim Gültekin, AK Parti Kayseri Milletvekili Sayın Bayar Özsoy, Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, AK Parti İlçe Başkanı Adem Sarıçiçek, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yavuz Postallı, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Serhat Tarlacı ve ilçe protokolü katıldı.
Öğrenciler, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından hazırlanan oyun ve etkinlik alanlarında sportif faaliyetler, yarışmalar ve aktivitelerle keyifli vakit geçirdiler.

Fidanlık AR-GE Merkezi'nde yaz etkinliklerini gerçekleştirildi!

‘Gençlerin başarısı en büyük önceliğimiz’

Programda konuşan Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, gençlerin eğitim, spor ve sosyal alanlarda gelişimlerini desteklemeye devam ettiklerini belirterek, "Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin her alanda donanımlı bireyler olarak yetişmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gençlerimizin mutluluğu ve başarısı en büyük önceliğimizdir" dedi. 
Program kapsamında protokol üyeleri öğrencilerle bir araya gelerek etkinlik alanlarını ziyaret etti. Çeşitli ikramların da yer aldığı organizasyon gün boyunca devam etti.