Yıldırım Beyazıt Şafakspor'da 3 futbolcuya rekor ceza
Kayseri 2. Amatör Küme A Grubu takımlarından Yıldırım Beyazıt Şafaksporlu oyunculara İl Futbol Disiplin Kurulu tarafından men cezaları verildi.
Kayseri 2. Amatör Küme A Grubu'nda oynanan Yıldırım Beyazıt Şafakspor - Cırgalanspor karşılaşmasının ardından İl Futbol Disiplin Kurulu'nun verdiği cezalar gündem oldu. Hakeme yönelik eylemler nedeniyle Yıldırım Beyazıt Şafakspor'un üç futbolcusuna toplam 105 maç men cezası verildi.
Ligin 13. haftasında 14 Haziran 2026 tarihinde oynanan karşılaşmanın ardından disipline sevk edilen futbolculardan Gökhan Yılmaz 45 maç, Mehmet Yılmaz ile Burak Durmuş Anay ise 30'ar maç müsabakalardan men cezası aldı.
Kayseri İl Futbol Disiplin Kurulu'nun kararında, futbolcuların hakeme yönelik eylemlerinin ayrı ayrı saldırı kapsamında değerlendirildiği belirtildi. Hakem raporları doğrultusunda yapılan inceleme sonucunda, Ağustos 2017 tarihli Futbol Disiplin talimatının 44/2-a ve 97. maddeleri uyarınca ceza verilmesine karar verildi.
Önemli oyunculardan yoksun kalacak
Kurul, Burak Durmuş Anay ve Mehmet Yılmaz'ın hakeme karşı gerçekleştirdiği eylemlerin her birinin saldırı niteliğinde olduğuna hükmederek iki futbolcuya da 30'ar maç men cezası verdi. Aynı maçta hakeme yönelik eylemleri nedeniyle disipline sevk edilen Gökhan Yılmaz ise 45 maç müsabakalardan men cezasına çarptırıldı.
Verilen ağır cezalar, Kayseri amatör futbolunda son yılların en dikkat çekici disiplin kararları arasında yer aldı. Özellikle 45 maçlık ceza alan Gökhan Yılmaz'ın uzun süre sahalardan uzak kalacağı öğrenildi. Disiplin Kurulu'nun kararıyla birlikte Yıldırım Beyazıt Şafakspor, yeni sezonda önemli oyuncularından yoksun kalacak