Yahyalı'da sağlık hizmetlerini değiştirecek destek

Yahyalı Devlet Hastanesi'ne kazandırılan ultrason cihazı sayesinde teşhis süreçlerinin hızlanması ve vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaşması hedefleniyor.

Yahyalı'da sağlık hizmetlerinin kapasitesini artıracak önemli bir bağış gerçekleşti. Hayırsever iş insanı Selim Kırılmaz tarafından annesi adına Yahyalı Devlet Hastanesi'ne ultrason cihazı bağışlandı.

Cihazın teslimi dolayısıyla düzenlenen programa Yahyalı Kaymakamı İbrahim Gültekin, Kayseri Milletvekili Bayar Özsoy, Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan, Yahyalı İlçe Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emre Öztürk, AK Parti İlçe Başkanı Adem Sarıçiçek, İlçe Müftüsü Çelebi Gün, Başhekim Uzm. Dr. Nalan Dal, Radyoloji Uzmanı Uzm. Dr. Naz Paytoncu, hastane yöneticileri, sağlık çalışanları ve davetliler katıldı.

Hizmet kalitesini yükseltecek önemli bir bağış

Programda yapılan konuşmalarda, sağlık alanında gerçekleştirilen yatırımların ve hayırseverlerin desteklerinin sağlık hizmetlerinin kalitesinin yükseltilmesinde önemli rol oynadığı vurgulandı. Hastaneye kazandırılan ultrason cihazının, teşhis ve tedavi süreçlerini hızlandırarak vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimine önemli katkı sağlayacağı ifade edildi.

Yetkililer, yeni cihaz sayesinde Yahyalı Devlet Hastanesi'nin hizmet kapasitesinin güçleneceğini ve hastaların birçok işlemi ilçe dışına gitmeden yaptırabilmesinin önünün açılacağını belirtti.

Yahyalı'da sağlık hizmetlerini değiştirecek destek

Hayırsevere teşekkür plaketi

Program kapsamında bağışçı Selim Kırılmaz'a katkılarından dolayı teşekkür plaketi takdim edildi. Kayseri Milletvekili Bayar Özsoy, Yahyalı Kaymakamı İbrahim Gültekin, Belediye Başkanı Esat Öztürk ve İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan tarafından hayırsevere teşekkür plaketi verildi. Ayrıca hastaneye sağladığı desteklerden dolayı Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk'e de İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan tarafından teşekkür plaketi sunuldu.

Tören, bağışlanan ultrason cihazının incelenmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. Yeni cihazın kısa süre içerisinde hizmete alınarak bölge halkının kullanımına sunulacağı belirtildi.