Kayserispor kutlama yapacak

Süper Lig'den düşerek, taraftarlarını üzen, bu yıl TFF 1'nci ligde mücadele verecek olan Kayserispor kutlama yapacak.

Kayserispor kutlama yapacak. Sarı kırmızılı kulüp kuruluşunun 60'ıncı yılını kutlayacak. 1966 yılında kurulan Kayserispor'un kuruluş yılı kutlama programı ile ilgili olarak kulüpten açıklama geldi.

Kayserispor kutlama yapacak

 Kayserispor 60'ıncı Yıl Balosu düzenleyecek

Konuyla ilgili olarak hazırlanan davette 'Türk futbolunun köklü çınarı Kayserispor'umuzun kuruluşunun 60. yıl dönümünü büyük bir gurur ve coşkuyla kutluyoruz. Bu anlamlı gecede, geçmişten günümüze kulübümüze emek verenleri, başarılarımıza tanıklık edenleri ve sarı kırmızı sevdamızı paylaşan tüm dostlarımızı bir araya getirecek olan 60. Yıl Balosu'nda sizleri de aramızda görmekten onur duyacağız Birlikte yazdığımız 60 yıllık şanlı tarihimizi kutlamak ve geleceğe umutla bakmak üzere davetlisiniz' ifadelerine yer verildi.

Kayserispor kutlama yapacak

Kutlama kulüp tesislerinde yapılacak

Diğer yandan Kayserispor Yönetim Kurulu, kutlama programının 1 Temmuz 2026 Çarşamba günü saat 19.00'da Kayserispor Kulüp Tesislerinde yapılacağını duyurdu. 

İşte kutlama programı daveti

Kayserispor kutlama yapacak