Kayseri'den 19 firma Türkiye'nin ihracat zirvesinde

Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin raporları açıklandı. TİM listesinde Kayseri'den 19 firma girdi.

Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin raporuna göre, 2025 yılında en fazla ihracat yapan 1000 firma açıklandı. TİM listesine Kayseri’den 19 firma girmeyi başardı.

Kayseri'den 19 firma Türkiye'nin ihracat zirvesinde
‘ İhracat şampiyonu firmaları yürekten kutluyorum’

Kayseri’nin ihracattaki başarılarıyla adından söz ettiren firmaları tebrik eden Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, "Geçtiğimiz günlerde İSO’nun açıkladığı Türkiye’nin İlk 500 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 11 firmamızın yer alması şehrimizi onurlandırmıştı. Şimdi de Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin İlk 1000 İhracatçı Raporu’na göre, 2025 yılında en fazla ihracat yapan ilk 1000 firmanın duyurulduğu listeye girme başarı gösteren 15, Kayseri Serbest Bölgemizde faaliyet gösteren 4 firmamızla birlikte, toplam 19 Kayseri firmamız bizleri onurlandırdı. Bu başarılar şehrimizin her türlü durum ve şartta üretme azim ve kararlılığının bir göstergesidir. İhracat şampiyonu firmalarımızı yürekten kutluyorum" diye konuştu.

Başkan Büyükkılıç, Kayseri’nin her alanda üretme kararlılığını sürdüreceğinin altını çizerek, yerel yönetimler olarak sanayi ve ticaretin gelişimine katkı sağlayacak her türlü çalışmayı desteklemeye devam edeceğini vurguladı.