Kayseri'de tayı kurtarmak için canını hiçe sayan personel!
Sazlığa düşen tayı kurtarmak için kendi canını tehlikeye atan vatandaşı Kayserili bir vatandaş kameraya aldı.
Kayseri’de sazlığa düşen bir tayı kurtarmak amacıyla suya atlayarak mücadele veren vatandaşların görüntüleri kameraya yansıdı. Sazlığa düşen tay ne yapacağını şaşırarak çırpınırken, kendi canını düşünmeyen vatandaş tayı kurtarmak için mücadele etti.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi personeli tayın yardımına yetişti
Hacılar ve İncesu ilçeleri sınırında bulunan Hürmetçi Sazlığı’nda bulunan bir tay suya düştü. Tay, ne yapacağını şaşırırken, bu sırada yılkı atlarından görevli Kayseri Büyükşehir Belediyesi personeli Bekir Erdem, hiç düşünmeden suya atladı. Erdem, tayı kurtarmak için yoğun mücadele sarf etti. O anlar da amatör kameraya yansıdı.
