Kayseri'de havalimanı yolu ışıl ışıl oldu

Kayseri Büyükşehir Belediyesi her yıl yüz binlerce yolcuya hizmet veren Kayseri Havalimanı yolunda yeni bir aydınlatma sistemi uygulaması başlattı.

TAKİP ET >> Google News ile Takip Et

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, yılın ilk beş ayında 1 milyonu aşkın yolcuya hizmet veren Kayseri Havalimanı yolunda dekoratif aydınlatma sistemi uygulaması başlattı. İşletme ve İştirakler Dairesi Başkanlığı ekiplerince yapılan uygulama ile havalimanı yolu gece saatlerinde renkli ve güzel bir görünüme kavuşuyor.

Kayseri'de havalimanı yolu ışıl ışıl oldu

Şehrin dört bir yanında gerek altyapı ve üstyapı gerekse çevre düzenleme çalışmalarını hız kesmeden sürdüren Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç yönetimindeki Kayseri Büyükşehir Belediyesi, şehre estetik dokunuşlarını sürdürüyor. Bu çerçevede, Büyükşehir Belediyesi İşletme ve İştirakler Dairesi Başkanlığı tarafından Kayseri Havalimanı yolunda bulunan aydınlatma direklerine dekoratif aydınlatma sistemi uygulaması yapılıyor.

Kayseri'de havalimanı yolu ışıl ışıl oldu

Trafik akışında herhangi bir aksaklığı sebebiyet vermemek amacıyla gerekli tüm tedbirleri alarak çalışma gerçekleştiren ekipler, aydınlatma direklerine uyguladıkları dekoratif sistemle havalimanı giriş çıkışına estetik bir görünüm kazandırdı.

Kayseri'de havalimanı yolu ışıl ışıl oldu

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, yaptığı çevre düzenlemeleri, alternatif ulaşım yolları ve diğer çalışmalar ile yılın ilk beş ayında 1 milyonu aşkın yolcuya hizmet veren Kayseri Havalimanı’nın, yolculara daha nezih ve konforlu bir hizmet sunmasına katkı sunmaya devam ediyor.