Kayseri'de anaokulu öğrencileri itfaiyeci oldu

Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, Mektebim Koleji Anaokulu öğrencilerine itfaiye teşkilatının görev ve sorumluluklarını tanıtarak afetlere hazırlık eğitimi verdi.

TAKİP ET >> Google News ile Takip Et

Başkan Memduh Büyükkılıç yönetimindeki Kayseri Büyükşehir Belediyesi, afetlere hazırlık konusunda her yaş grubuna yönelik eğitimlerini sürdürüyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı'nda ağırlanan Mektebim Koleji Anaokulu öğrencilerine hem itfaiye teşkilatı tanıtıldı hem de afetlere hazırlık eğitimi verildi.

Kayseri'de anaokulu öğrencileri itfaiyeci oldu

Minik öğrencilere eğitim

İtfaiye Daire Başkanlığı'nda düzenlenen etkinlikte miniklere, itfaiye teşkilatının görev ve sorumlulukları ile kullandığı ekipmanlar tanıtıldı. Ayrıca 112 Acil Çağrı Merkezi'nin kullanımı, yangın ve deprem anında yapılması gerekenler ile hayvan kurtarma operasyonları hakkında öğretici ve detaylı bilgiler aktarıldı. Eğitim sonunda öğrenciler, kendileri için hazırlanan parkurda öğrendiklerini eğlenceli yarışmalarla uygulama imkânı buldu.

Uygulamalı eğitim

Etkinlikle ilgili bilgi veren Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı personeli İtfaiye Eri Kürşat Maraşlı, "Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı personeli olarak kurumumuza gelen anaokulu öğrencilerimizle çeşitli etkinlikler gerçekleştirdik. İtfaiye teşkilatımızın görevlerini eğlenceli yöntemlerle tanıtıyoruz. Bu sayede hem öğretirken eğlendirdik hem de eğlenirken öğrenmelerini sağladık." dedi.

Kayseri'de anaokulu öğrencileri itfaiyeci oldu

Maraşlı, "Ağaç yaşken eğilir" anlayışıyla çocuklara erken yaşta afet bilinci kazandırmayı amaçladıklarını belirterek, "Kurumumuza gelen misafirlerimize yaptığımız görevleri ve kullandığımız ekipmanları tanıttık. Ayrıca hayvan kurtarma operasyonlarını uygulamalı olarak gösterdik. Afetlere hazırlıklı ve dirençli bir toplum oluşturmak için çocuklarımıza erken yaşta eğitim veriyoruz." ifadelerini kullandı.

Kayseri'de anaokulu öğrencileri itfaiyeci oldu

Öğrencilerden Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür

Mektebim Koleji Anaokulu öğrencileri ve öğretmenleri, gösterilen misafirperverlik ile öğretici ve eğlenceli eğitim etkinliklerinden dolayı Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı personeline teşekkür etti. Öğretmenler ayrıca, eğitim ve öğrenci dostu çalışmaları dolayısıyla Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç'a da teşekkürlerini iletti.