Beğeni uğruna trafiği tehlikeye atan motosikletlilere rekor ceza
Sosyal medyada paylaşılan tehlikeli motosiklet görüntüleri üzerine harekete geçen trafik ekipleri, sürücüleri tek tek tespit ederek gerekli cezai işlem uyguladı.
Sosyal medya için yaptıkları tehlikeli gösteriler pahalıya mal oldu. Trafik güvenliğini hiçe sayarak motosikletleriyle riskli hareketler yapan sürücüler, polis ekiplerinin çalışmasıyla tespit edilmeye devam ediyor.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin yaptığı çalışma sonucu, sosyal medyada paylaşılan görüntülerde yer alan motosikletler ve sürücüleri tespit edilirken, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri kapsamında para cezası uygulandı.
Sosyal medya paylaşımı ihbar kabul edildi
Sosyal medyada yayılan ve gençlerin motosikletlerle tehlikeli hareketler yaparak video çektiği görüntüler üzerine harekete geçen sivil trafik ekipleri, görüntülerdeki araç ve sürücüleri belirlemek için çalışma başlattı. Yapılan incelemeler sonucunda motosiklet sürücüleri kısa sürede tespit edildi.
167 bin liralık ceza uygulandı
Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren sürücülere, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince toplam 167 bin TL idari para cezası kesildi. Ekiplerin denetim ve takip çalışmaları sonucunda sürücüler hakkında gerekli yasal işlemler gerçekleştirildi.


