Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü çalışmalarını değerlendirdi

Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tüm birimleriyle yürütülen çalışmalarını değerlendirdi.

Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan tüm birimlerle bir araya gelerek yürütülen çalışmaları değerlendirdi.

Spor Hizmetleri Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen istişare ve değerlendirme toplantısında; devam eden projeler, kurum içi koordinasyon, hizmet kalitesinin artırılması ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı. Toplantıda ayrıca birimler arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve spor hizmetlerinin daha etkin şekilde yürütülmesine yönelik konular üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu.

Görüşmede, ilerleyen süreçte uygulanması planlanan yeni proje ve faaliyetler de değerlendirilerek kurumun yol haritasına ilişkin istişarelerde bulunuldu.

İl Müdürü Kabakcı, spor hizmetlerinin daha verimli yürütülmesi için ekip çalışması ve koordinasyonun önemine dikkat çekti.